Wednesday, October 5, 2011

Please be honest before you regret.

失去之后先识得珍惜?迟唔迟D?‘你写即Blog对我来讲无影响力佐’ e句说话你同我讲过即...仲记唔记得?同样革野...E家你写即Blog对我来讲一样都系无影响力佐...系一D都无...点解gor时候你仲甘好意思同我讲,你之所以会揾其它女仔系因为我唔够关心你,体谅你,之类之类革野即?一句唔够关心,唔够体谅就可以揾第三者?甘我又揾咯...讲废话!系!你以家系承认自己做错事...你知错,你亦都弥补跟一切...但系好可惜...我好累...我唔想成日霖住你同她之间发生过即事...成日都怀疑你e样,怀疑你gor样...好辛苦架,你知某?就连你病啊...大佬我都要怀疑你系唔系骗我讲去看医生,其实就去佐载其它女仔放工返屋企啊...你话...就连e地甘小革事都要怀疑啊...系唔系好无聊?其实我同你之间已经真系一d信任都无hoi...点解即?点解你就系甘锺意一次又一次甘骗我即?好爽革咩?点解我唔系几觉即?定话是系我好骗?人拍拖我拍拖...拍到甘7样...真系心淡...宁愿唔拍好过...

Copy from someone. Meaningful

‘你知不知道,我用尽所有的勇气走近你...你的好与不好,我都慢慢地,不断地一一发现...但是到了最后我不停地接受...我心里能夠裝下的,全是和你有关的東西...你知不知道,我的力气已经為你消耗完了,已经沒有多余的勇气,來作出留下的选择...我已经无法再去接近你,再去接受你的好与不好...我只是知道,你是我真正爱过的一个人

Mr lim...你是我第一个最爱的人...唯一让我想认真去爱的人...事情变成这样,说最不舍得的,其实是我...我为你付出了,为你改变了...但最后得来的只是你想尽办法瞒着我,骗我 :'( Im get hurt. You know? HuHhhhhH.. (breath sound) Our relationship is getting OVER.

No comments: